Verzenden & bezorgen

 

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Wat is de status van mijn bestelling?

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen. Wat nu?

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik deze niet afhaal?

 

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Voor zendingen tot 2 kg geldt:
De verzendkosten zijn €4,95 inclusief BTW voor een bestelling tot €59,-. Vanaf €59,- bezorgen wij uw bestelling gratis.

Voor zendingen >2 kg geldt:
De verzendkosten voor bestellingen met een gewicht >2 kg zijn gewichtsafhankelijk. Nadat u de gewenste producten aan uw winkelwagen heeft toegevoegd, ziet u het verzendkostenbedrag terug in het winkelwagenoverzicht en in de checkout.

Wat is de status van mijn bestelling?

We doen ons uiterste best u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van uw bestelling. Zodra u een bestelling bij ons heeft geplaatst, ontvangt u van ons een bestelbevestiging. Zodra uw bestelling verzonden wordt, informeren wij u hierover per mail.

U kunt de status van uw bestelling ook bekijken in uw account:

  1. Log in met uw account
  2. Ga naar ‘Mijn account’
  3. Ga naar ‘Mijn bestellingen’
  4. Bekijk de status van uw bestelling

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Leveringen in Nederland worden gebruikelijk binnen 1-2 werkdagen thuis bezorgd. Bestellingen worden door DHL van maandag tot en met zaterdag bezorgd.

Medicijn op recept
Heeft u recept plichtige medicatie besteld? Houdt u er dan rekening mee dat het verwerken van het recept 1-2 werkdagen in beslag neemt. Het verzenden van uw bestelling zal daarom wat meer tijd in beslag nemen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Onze bestellingen worden verzonden met DHL. Veel van onze bestellingen worden als  brievenbuspakketjes verstuurd. Als dit het geval is hoeft u niet thuis te zijn om de bestelling te ontvangen. Dit wordt aangegeven in de mail van de bezorger.

DHL doet één afleverpoging aan huis. Bent u niet thuis, dan wordt uw bestelling bij uw buren of de afgesproken plek aangeboden. Lukt het niet om uw zending aan huis, bij uw buren of op de afgesproken plek te bezorgen, dan wordt uw zending de volgende dag naar een DHL ServicePoint gebracht.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling wordt verzonden ontvangt u een track&trace nummer via mail. In de mail vindt u ook een link zodat u uw bestelling eenvoudig kunt volgen.

U kunt deze link ook terugvinden in uw account:

  1. Log in met uw account
  2. Ga naar ‘Mijn account’
  3. Ga naar ‘Mijn bestellingen’
  4. Indien de status van uw bestelling ‘Voltooid’ is, verschijnt er een vrachtwagentje. Door hierop te klikken opent de link om uw bestelling te kunnen volgen.

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen. Wat nu?

Bekijk eerst de status van uw bestelling in ‘Mijn bestellingen’ in uw account.

Is de status nog niet ‘Voltooid’? Wacht dan nog even af. Waarschijnlijk zijn wij nog bezig met het verwerken van uw bestelling. Zodra uw bestelling verzonden wordt, informeren wij u hierover per mail.

Is de status ‘Voltooid’, maar heeft u (nog) geen bestelling ontvangen? Neem dan uiterlijk binnen 6 weken na het plaatsen van uw bestelling contact met ons op. Meldingen die pas 6 weken na de besteldatum bij ons worden gedaan, kunnen wij helaas niet meer in behandeling nemen.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik deze niet afhaal?

Soms komt het voor dat we bestellingen retour ontvangen met de reden dat deze niet zijn afgehaald bij de afhaallocatie. Als we een bestelling retour ontvangen die niet door u is opgehaald, dan zullen wij contact met u opnemen. In overleg met u zal besloten worden wat er met het pakket dient te gebeuren.