Account | |
Bestellen | |
Betalen | |
Verzenden & bezorgen | |
Annuleren & retourneren | |
Medicijnen op recept | |
Service & contact | |
PharmaPunten & acties | |
Algemene voorwaarden |
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling bij Pharmacy4pets?
Kan ik ook telefonisch of per e-mail mijn bestelling plaatsen?
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Waarom ontvang ik een winkelwagen-herinnering?
Hoe plaats ik een bestelling bij Pharmacy4pets?
Wat leuk dat u een bestelling wilt plaatsen bij ons, u bent 24 uur per dag en 7 dagen in de week welkom in onze webshop! Het bestellen gaat eenvoudig door het doorlopen van een drietal stappen:
Stap 1: Winkelwagen
Voeg de gewenste producten toe aan uw winkelwagen. Dit doet u op de productpagina, door het gewenste aantal in te vullen en daarna op ‘in winkelwagen’ te klikken. Hier kunt u ook een eventuele kortingscode invullen.
Stap 2: Persoonsgegevens invullen
Nadat u in de winkelwagen op 'ga door naar afrekenen' heeft geklikt komt u bij het besteloverzicht. Vul bij factuuradres uw persoonsgegevens in. Deze gegevens hebben wij nodig voor de verwerking van je bestelling en zullen niet voor andere doeleinden worden gebruikt. Kies daarna uw gewenste verzending en betalen en controleer uw bestelling.
Stap 3: Afrekenen
Daarna wordt u doorgestuurd naar de betaalpagina van de door u geselecteerde betaalmethode en kan de bestelling betalen en afronden.
Bedankt en tot ziens
Na het afronden van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. In de orderbevestiging vindt u een overzicht van de gegevens die u heeft ingevuld en de producten die u heeft besteld. Mocht u iets verkeerd hebben ingevuld, raden we aan om direct contact op te nemen met onze klantenservice. Mocht de bestelling nog niet verstuurd zijn kan de bestelling nog gewijzigd worden.
Kan ik ook telefonisch of per e-mail mijn bestelling plaatsen?
Het is niet mogelijk om telefonisch of per e-mail en bestelling te plaatsen. Een bestelling online zelf plaatsen voorkomt fouten. Mocht u hulp nodig hebben bij het bestelproces, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Ja u kunt uw bestelling nog wijzigen maar we kunnen niet garanderen dat dit op tijd zal gebeuren. Dit moet namelijk wel zo snel mogelijk gebeuren. Lees goed uw orderbevestiging die u per e-mail ontvangt, kloppen de gegevens niet neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Zodra de bestelling is verzonden kunnen er helaas geen wijzigingen meer worden doorgevoerd.
Waarom ontvang ik een winkelwagen-herinnering?
Het kan voorkomen dat u een herinneringsmail krijgt van ons, waarin staat dat u nog producten in uw winkelwagen heeft en uw bestelling nog niet is voltooid. Op deze manier kan u uw bestelling toch nog afronden. Heeft u al een bestelling afgerond en hiervan een bevestiging gekregen? Dan kan het zijn dat ten onrechte de herinnering heeft ontvangen. In dat geval kan u de bestelling negeren. Mocht u twijfelen dan kan u altijd contact opnemen met onze klantenservice.