Account

 

Waar kan ik mijn eerder geplaatste bestellingen bekijken?

Ben ik verplicht een account aan te maken als ik een bestelling plaats?

Wat zijn de voordelen van een account?

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Ik wil mijn contactgegevens wijzigen, hoe pas ik dit aan?

Zakelijke klant worden?

 

Waar kan ik mijn eerder geplaatste bestellingen bekijken?

U kunt uw bestellingen bekijken in uw account, onder het kopje 'Mijn bestellingen'.

Ben ik verplicht een account aan te maken als ik een bestelling plaats?

In onze webshop is het mogelijk om receptplichtige medicijnen te bestellen. Voor de registratie van deze medicijnen is het van belang dat alle gegevens worden verzameld. Dit is de reden dat er bij uw eerste bestelling direct een account wordt gemaakt. De volgende keer kunt u eenvoudig inloggen met uw emailadres en uw gekozen wachtwoord. Bijkomend voordeel, in het account ziet u de eerdere geplaatste bestellingen, zo kunt u eenvoudig en snel de juiste producten terugvinden.

Wat zijn de voordelen van een account?

Een account biedt vele voordelen. U vindt er een overzicht van uw reeds geplaatste bestellingen. Daarnaast worden uw gegevens bewaard, zodat u bij een nieuwe bestelling niet opnieuw uw adresgegevens hoeft in te vullen en het bestelproces sneller wordt doorlopen.
Ook het puntenspaarsysteem is gekoppeld aan een account.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Rechtsboven in onze webshop vindt u de inlogpagina. Daar is het mogelijk om op 'wachtwoord vergeten' te klikken. Vul uw e-mailadres in en ontvang een e-mail waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Ik wil mijn contactgegevens wijzigen, hoe pas ik dit aan?

Als u bent ingelogd in uw account dan vindt u op uw persoonlijke pagina onder andere uw contactgegevens en uw standaard factuur- en afleveradres. Deze zijn hier eenvoudig te wijzigen. Zo hoeft u bij uw volgende bestelling uw gegevens niet te wijzigen, maar blijven deze opgeslagen.

Zakelijke klant worden?

Bent u professioneel dierhouder of detailhandelaar en wilt u een zakelijke klant worden? Mail ons dan gerust.
In uw aanvraag moet u aantoonbaar kunnen maken dat u een zakelijke relatie bent en dienen wij op te kunnen maken welke omzet u kan realiseren.
Wij beoordelen uw aanvraag en bepalen of u op basis van de gestelde voorwaarden kan worden toegelaten als zakelijke klant.